Всі новини

На Wacken з України!

03.06.2018 17:15

Через 2 місяці у Німеччині стартує найбільший метал-фестиваль (підкреслюю, не рок-фестиваль, а саме метал фестиваль) під назвою Wacken open air - 2018!

Він збирає 75 тисяч фанатів металу з усієї планети! Для металістів це їх Свята Земля, їх Грааль!

Місце скаженої енергетики і важкої музики! Місце - де усі друзі та однодумці! Місце - про яке чув кожен фанат металу та мрія кожного з них...

Цей текст був написаний ще восени 2017, пізніше з'явилося відео, воно прив'язане до статті, а зараз я вирішив оформити його у статтю, влане, так ця публікація і з'явилася. Тут трохи більше інформації, ніж в оригінальному відео.

На Wacken з України!

Привіт металістам, панкам, готам, альтернативщикам та іншим фанатам важкої музики!

Зовсім нещодавно відгримів один із найбільших у світі метал-фестивалів Wacken Open Air.
2017 року він проводився уже 28 раз і маю сказати, що ми з друзями відвідували його вперше. Це буде невеликий опис дороги на Вакен та трошки вражень від фесту. Отже, погнали!

Я ламався… Соромно, але визнаю, що при всій моїй любові до металу до Вакену я відносився прохолодно.

Все змінив випадок – друг порадив глянути фільм «Подорож Металіста»
Сема Дана (І я ражду усім його подивитися!)

Там у кіно був епізод, який показував саме фестиваль Wacken Open Air.
От тоді, я побачив, що таке фестиваль
Wacken Open Air і мені, справді, захотілося там побувати.

Ми встигли взяти квитки за багато місяців до фестивалю – купували банківською картою онлайн, це робилося через офіційний сайт фестивалю і було зовсім не складно – головне встигнути, бо білети розходилися ДУЖЕ швидко, це було ще восени 2016.

Десь за місяць до виїзду почалося купування квитків на автобус + електричку в Німеччині + бронювання хостелу – тут теж все, що було потрібне  -це зайти на сайт автобусних ліній, або букінга, або німецької залізниці і придбати картою білети. Всі бронювання зайняли пару годин, а по ціні: Автобус Київ-Гамбург туди і назад близько 100 Євро на людину.
Хостел від 20 до 30 Євро.
Всі ці бронювання не складніші за оплату мобільного через інтернет – нічого зарозумілого і все ясно.

Електричка від Гамбурга до Іцтехо (наближче містечко до Wacken Open Air) – 18 Євро.
Потім було пакування валіз і очікування дня виїзду.

Коли настав час «Х», 31-го липня, нам довелося піднятися о 4:30 ранку, щоб виїхати з дому о 5-й ранку і близько 6-ї вже бути на автовокзалі. О 6.30 автобус відправився до Варшави. На кордоні з Польшею ми затрималися на кілька годин через те, що одна пасажирка провозила більше сигарет, ніж можна, але затримали УСІХ!
Незважаючи на цю неприємність у Варшаві ми таки сіли на автобус до Гамбурга, хоча і не той на який мали б ))
У Гамбург, на головний автовокзал, прибули близько 2-ї години 01.08.2017 дня. Шлях до Гамбурга мав бути 28 годин (включно з очікуванням автобусу у Варшаві), але зайняв близько 34 годин.

Гамбург – найбільше місто поряд з проведенням фестивалю, з великим вокзалом та аеропортом, тому логічно, що через нього добиралося більшість гостей Вакена.

У Гамбурзі у нас була 1 ночівля, а тому ми не могли не скористатися вільним часом у цьому чудовому місті!

Ми відвідали клуб, де у 1960 виступали «The Beatles » (Indra club)! Так, цей клуб досі існує! І це супер!

Після ночівлі у хостелі ми 02.08.2017 відправилися на залізничний вокзал Гамбурга, звідки у 11.55 відправлялася електричка у містечко Іцтехо. Через 45 хвилин ми уже були на місці.

Іцтехо – містечко неподалік Вакена у якому є залізниця. Прямо, поруч з вокзалом цього міста, зупиняються спеціальні автобуси маршруту «Іцтехо - Вакен». За 10 Євро купуємо квиток на цей автобус, потім чекаємо своєї черги і їдемо. Автобус їде 15 хвилин і, вуаля – ми на місці.

За автостоянкою одразу вхід на територію фестивалю. Тут відкривається картина, від якої мені просто перехопило подих – намети, які тягнуться, аж за горизонт! Вони навколо і їх так багато! І вони прикрашені прапорами! І всюди твої однодумці!

Якщо ви на Вакені вперше, як ось це був я, то ви будете приголомшені масштабами всього!
Таку кількість фанатів важкої музики я бачив вперше!

Найприємніше – це відчуття, ніби ти у великій та дружній родині – усі вітають один-одного, посміхаються, дарують пиво і просто, по-доброму, втрачають глузд!

Після установки намету ми пішли на реєстрацію, там отримали пов’язку на руку та безкоштовну сумку під назвою «full metal bag» з різним корисним барахлом: постерами, медичними пластирями, серветками, дощовиком… чорт, тут навіть офіційні вакенівські презервативи!

Все – тепер ми готові до музики!

Проходимо з зони кемпінгу до зони фестивалю,
де крім самих сцен з музикою виявилося ще дуже багато усього – пиво, їжа з різних кінців світу, метал-маркет та різноманітні розваги.

Кожен зможе знайти щось тут для себе, бо територія величезна і розваг на ній дуже багато. Я за 4 дні, наприклад, все подивитися не зміг!

Про те, як виступали музиканти нехай розповідають музичні експерти, а я , як людина, яка вперше побувала на Вакені скажу, – їдьте туди, їдьте і, навіть, не думайте!

Ви знайдете нових друзів, відкриєте для себе нові гурти, поспілкуєтесь з людьми зі всього світу.

3 дні кайфу і відчуття того, що ти свій серед своїх.